Liv i luckan

Nu är det såhär... för en vecka sedan betalade jag för spelet jag köpte på Tradera. Ännu har det inte kommit. Jag mailade säljaren och frågade var spelet var, men han svarade inte. Så därför gick jag in på Tradera idag och gav dåligt omdöme.
Inom 10 minuter max fick jag mail från säljaren som ifrågasatte mitt omdöme. Nämen si godag unge herrn. Var har ni hållit hus!?

Jag förklarade enkelt att eftersom denne inte svarat på mitt mail och inget spel hade dykt upp ännu så var det själ nog för mitt omdömme.
Då ringde han till posten (påstod han) och de sa att de hade mitt paket där, men att det var fel postnummer. Så han skulle dit och ändra.
Tycker det låter misstänksamt... när ett postnummer är fel brukar det komma rätt ändå.

Aja... om han gör vad han ska rätt nu så ska det skickas idag dårå. Jag hoppas det....


Jag får helt enkelt nöja mig med min tvåa så länge. Jag är lite förväntasfull bara...
Sen jag installerade det på min nya dator så har grafiken hackat... Alltså det flimmrar till när skärmen flyttas och sedan stannar upp. Då kommer flimmret. Och om jag köper något. När jag placerar ut det så flimmrar det till.

Tror det beror på att jag hade för gammal skärm (från 03) till för ny dator... Jag vet inte. Nu har jag i alla fall bytt till en nyare (vet inte hur pass nyare dock) och jag hoppas att flimmret försvinner.

Men när jag klickar på NVIDIA-inställningar på skrivbordet kommer det upp en ruta om att skärmen inte stöder. Gjorde så på förra också, så jag antar att problemet inte är löst.
Jag hoppas att jag överraskas... positivt.
1 Jessica:

skriven

Prova o sänka upplösningen

Kommentera här: