Finish!

Hemlösutmaningen är avklarad! Jag kan knappt fatta det, haha.

Här spelar jag igen för första gången på flera månader känns det som, och så bara poff så klarade jag det. Målet var att tjäna ihop 20.000 §, alltså att ha den summan minst på en gång (man har ju utgifter).
Snacka om min förvåning.... Det var såhär:

Dagen innan (i spelet alltså) så hade jag hittat lite stenar och metaller, som jag letade efter varje dag. Inget konstigt med det... Som vanligt lämnade jag in stenarna för slipning och metallerna för smältning så att de skulle bli värda mer (detta kostar dock). Dagen efter så kommer de färdiga stenarna och tackorna i brevlådan. Jag hämtar dem, och tänker inte mer på det, för jag måste hinna till kyrkogården för att fiska Dödsfiskar (som bara går att göra mellan 1 och 3 på nätterna).
Väl när jag har kastat agnet i sjön, så finns det tid för mig att sälja stenarna och tackorna. Det brukar ge någon tusenlapp på sin höjd, beroende på hur många det är och av vilka sorter. Jag har inte det i huvudet vilka som är värda mer.
Min budget låg på 16.000 §, men helt plötsligt när jag tar upp ett par tackor så ser jag att de kan säljas för 5000 § eller var det nu var. Helt förbluffad klickar jag på bekräfta och har plötsligt ÖVER 20.000 §

Mission completed! Äntligen har jag lyckats med en utmaning. Och denna var rätt seg och långtråkig, tyvärr.
Nu får jag leta efter någon ny utmaning. Spännande =D
 

Kommentera här: