7. Återupptar utmaningen

Hej hallå tjena!
Jag vet att det var längesen något dök upp här. Det finns många anledningar till detta. Jag har bl.a. haft en off-period som varade ganska länge. Och innan dess så spelade jag mest random spel och hade inget roligt att skriva om, helt enkelt.
Men nu så fick jag suget igen att pröva på Perfect genetics challenge (PGC) igen efter att ha misslyckats förra gången på 8:e generationen (tror jag det var).
Och jag valde dessutom att hedra mitt kära Sverige haha. Min startkaraktär har alltså blått hår och gula ögon, och det är dessa gener som hon ska föra vidare i 10 generationer. Önska mig lycka till, det kan behövas!



Det här är alltså Margo. Jag tog det lite till det extrema med klädvalet, men jag tyckte det var kul.


Hon hittade sig snabbt en karl på stan som hon började flörta med.


Han tyckte Margo var väldigt charmig och föll för hennes dåliga raggningsrepliker. Redan efter första dejten så blev de ett par och var oskiljaktiga.
Allt gick väldigt snabbt, men både Margo och henne kärlek blev överlyckliga när det visade sig att hon var gravid.


Margo kunde inte förneka sina känslor utan ville ta deras förhållande ett stort steg längre så hon frågade om han ville bli hennes.


Självklart svarade han "JA!" utan att tveka. De orkade varken med någon väntan eller planering så de bestämde sig för att gifta sig på en gång.




De bestämde att Margo skulle sälja sitt lilla hus och flytta in hos honom eftersom de behövde utrymme för barnet som snart skulle komma. (Visst var det inget dåligt beslut? hehe)


Så en dag ca 9 månader efter att de lyckliga tu hade träffats så började Margo få värkar. Herregud vilken smärta!

Ut kom en förträfflig liten pojke som hade tio fingrar och tår.

Tyvärr bar han inte på båda arven utan bara de gula ögonen, så Margo blev gravid igen. Denna gången fick hon en flicka, men även hon hade bara gula ögon.
Just nu är Margo gravid en tredje gång och det kan finnas en chans att hon får tvillingar då hon är så otroligt stor. Inte för att det gör något... desto större chans att föra arvet vidare.

Kommentera här: