Nu börjar det bli pinsamt

Jag hade lite teknikstrul när jag spelade sist, så jag fick inte igång streamingen. Men jag antar att det inte gör så mycket eftersom ingen tittar haha.
Men sen har jag inte hunnit spela heller de senaste dagarna så den här rapporten är från i lördags.

Då familjen höll på att bli för stor och inte skulle kunna få plats på en och samma tomt längre så fick jag ta det tråkiga beskedet att låta Anthony och barnen (förutom minsta som var spädbarn) flytta till eget ställe.
Men Connie hade i alla fall kvar minstingen och även kommande barn i magen. Så hon blev ju inte helt själv.

Pojken växte upp och det visade sig att även han så som sina syskon inte bar på båda arven.

Men det var dags för nästa att komma så hoppet finns ju ändå kvar

Det blev tvillingar igen. Dubbla chanser! Och ja... Connie har redan en ny bulle i ugnen som ni ser. Det går ingen nöd på barnafirandet här inte haha

Inget arv här heller. Bara det giftgröna håret, men det räcker ju tyvärr inte.

Hur länge ska Connie orka med barnskrik var och varannan dag?

Nervsammanbrottet är nära när även saker och ting börjar gå sönder.

När ska hon hinna allt? Barnen kräver sådan tid och hemmet behöver tas om hand. Att Anthony flyttade var inget bra val. Connie har inte kunnat sova ordentligt sedan han försvann. Då kunde de ju i alla fall turas om med nattliga blöjbyten och matningar. Nu får hon göra allt själv!

Varken hår eller ögon stämmer...


Det verkar nästan som att Connie ber till de högra makterna om att detta barn ska vara det sista. Hon orkar verkligen inte mer snart.

Nä, inte han heller! Vilket elände!


Barnen leker i alla fall bra ihop så det blir inget bråk. Och när de är i denna åldern är de lite mer lätthanterliga än när de är spädbarn. Connie lyckas få lite mer sömn i alla fall.

Men så är det dags igen. Det kämpas på med att kunna ordna en rättmätlig arvinge. Storasyster är inte så glad över att behöva gå i smutsig blöja under tiden som mamma har värkar.

Det blev tvillingar igen, så nu håller vi verkligen tummarna.

Connie underhåller barnen bäst hon kan trots sin trötthet och försummelse av sig själv.

Fullt i barnkammaren kan man säga.

Connie bestämmer sig för att få vara lite småbarnsledig och åker till sin man för att spendera natten där. Och även träffa sina äldre barn. En grannpojke som behövde lite extra cash ställde upp med kort varsel.

Han ångrade sig så fort som Connie hade stängt dörren bakom sig. Att se till att fem småttingar är mätta, har ren blöja och är utsövda är inte lätt för någon, allra minst en tonårsgrabb utan erfarenhet av barn.
Men Connie behövde verkligen den där pausen från hemmet...

Bara en liten stund efter att hon kommit hem igen så var barnen nöjda. Barnvakten lär vi inte se röken av igen haha

Alltså det här går verkligen inte lika bra som jag tänkte mig. Jag vill självklart inte ge upp, men det blir otroligt tråkigt när det bara görs barn om och om igen, och hon är på dåligt humör för att hon aldrig får sova eller ta hand om sig själv.
Men jag känner också att tiden börjar rinna iväg. Det är inte många dagar kvar och hushållet är snart fullt igen, men nu finns ingen vuxen som kan flytta ut med barnen.

Kommentera här: