Det är slut!

Ja, på lite olika sätt och vis =(
 
Irene fick reda på att Marlon hade setts med en annan kvinna...
Han nekade såklart, men Irene hade en säker källa...
Så hon bestämde att de inte skulle kunna fortsätta. Skilsmässa!
 
Resten av familjen blev ledsna då de tyckte om Marlon, men han var tvungen att flytta för Irene kunde inte stå ut med att bo under samma tak som honom.
 
Ett litet familjefoto... fast inte ens hälften tror jag, haha. En del har flyttat ut. Från vänster Irene, Ylva, Artur, Irmelin och Olivia.
 
Men sen är det slut på ett annat sätt också.... Utmaningen har misslyckats! Jag är grymt besviken och jag satt nästan hela natten och kämpade för att Irene skulle få nya barn, vilket hon fick - tvillingar. De var hennes sista chans, men ingen av dem hade rosa ögon.
Irene blev åldring i natt och kanske därför inte få fler barn!
 
Åh, jag var så nära! Jag hade bara behövt två generationer till =(
Kanske försöker jag detta igen, men nu ska jag ge mig in i någon ny. Blir kul med lite omväxling =)
1 Helena:

skriven

Bra kämpat i alla fall! :)

Kommentera här: