En liten tävling

Nu är jag tillbaka från semestern och kan därför börja spela igen. Ni som vill veta hur jag har haft det, var jag har varit och vad jag har gjort på semestern kan klicka här!
 
Det är ju så att jag är medlem på en Harry Potter-sida som heter Mugglarportalen. Den är awesome! Där finns det då ett forum som det skrivs allt mellan himmel och jord i. Jag hittade lite tävlingar som jag anmälde mig till för det handlade om Sims =D
 
Första uppgiften har jag gjort nu och den gick ut på att göra en karaktär så lik som möjligt en Disney-figur. Detta är mitt bidrag:
 
 
1 Anonym:

skriven

Snyggt jobbat, men hans näsa blev väl lite för platt?

Svar: Jag vet att den blev platt, och inte hade något speciellt naturligt utseende. Men om man kollar närmare på disneys version så har Aladdin en helt rak och platt näsa.
SajberFina

Kommentera här: