Familjen annorlunda

Jag hade ett ganska långt uppehåll i mitt spelande i samband med att jag läste en kurs. Därför har det varit dålig uppdatering här, men nu ska jag försöka ändra på det.
Vi ska återgå till Amalia och 100 baby challenge....


Killarna kommer och går i Amalias liv eftersom en regel är att hon aldrig får ha samma kille till två graviditeter.


Att vara ensamstående mamma är ett fulltidsjobb. Emellan alla matningar och blöjbyten så ska även livsviktiga funktioner läras ut så som att prata eller gå på pottan.

En gång lyckades Amalia få tvillingar.

Just nu så har hon sju barn varav den äldsta precis har flyttat hemifrån. Detta resulterade i att Amalia kunde bli gravid igen. Jag vet inte om den näst äldsta hinner bli vuxen och flytta ut också, men i så fall så kan det hända att Amalia får tvillingar igen.

Kommentera här: