Tillskott och giftemål

Så... nu har jag precis avslutat kvällens livestream efter mycket om och men. Streamingen ville inte sätta igång först så fick fippla med massa inställningar, men till slut så gav det med sig. Blev kanske så för att det var ett bra tag sen jag streamade.
Men det kom i alla fall igång och under hela kvällen hade jag hela 0 (noll) tittare!!! Haha. Hade inte väntat mig mycket annat. Men det kan i alla fall vara en kul grej ifall någon skulle dyka upp och börja tjöta i chatten. Man skulle också kunna få prata med mig live via Discord om man vill. Och då får man även höras ut i streamen ;)

Connie blev ju som sagt gravid igår... Hungern rasade fort hela tiden så det var ett tydligt tecken på att ett litet liv höll på att växa till sig i hennes mage.

Det resulterade också i en hel del uppkastningar av all den där extra maten. Men även det helt normalt.

Så till slut så satte värkarna igång. Såklart när hon låg och sov som bäst... Typiskt! Men förlossningen gick väldigt bra. Hon stånkade och krystade som om hon aldrig gjort något annat.

Lyckan av ett nyskott i familjen gjorde Connies sambo så otroligt glad så han föll på knä på en gång och frågade om Connie ville bli hans fru. Hon svarade självklart ja!

Sagt och gjort, men varför vänta på ett bröllop när man bara kan byta ringar i vardasrummet. Förlovningen blev snabbt till ett giftemål så nu är de äkta makar med sitt första barn. Vilken familjelycka!

Connie fick en son som nu heter Hilding

Av tidigare erfarenhet så brukar inte 2:a generationen vara så svår att få fram. Men man ska väl aldrig säga aldrig, så jag håller ändå tummarna för att Hilding blir en fullvärdig arvinge. Det får vi veta först när han åldras upp till småbarn. Men det blir en annan dag det.

Kommentera här: