Äntligen!

Trots att  det är mycket att stå i som ensamboende förälder så försöker Connie hinna med att lära de små det de behöver för ett framgångsrikt liv.


Connie födde ett tvillingpar igen. Två flickor. Det var barn nr 9 och 10 för henne.


Sen var det dags för födelsedag och det dukades upp med tårta. Alla ville vara med och fira den stora dagen. Och förväntningarna var som vanligt lika stora om att just det här barnet skulle vara en rättmätig arvinge.


Lyckan var stor när det ÄNTLIGEN blev som jag önskade. Gunborg heter lillflickan som har både giftgrönt hår men också de ilsket röda ögonen. Nu är bara en hake kvar... Jag måste försöka ordna så hennes uppväxt blir bra så att jag får välja personlighetsdrag. Grejen är att arvingen också måste ha "Gillar inte barn", så fixar jag inte det måste jag försöka få en ny arvinge.


Connie är så glad att hon nu inte behöver skaffa fler barn. Det har varit tufft. Men de små ger ändå henne glädje ibland haha


Dags att börja lära Gunborg allt.... att prata, att gå... och att sluta med blöja.

Kommentera här: