Min sim

Här har vi då min sim som jag ska spela med i PGC.
Hon heter Elna Adasdotter och är född i oxens tecken.
Hon gillar pop, pannkakor och färgen violett.
Hon har inget sinne för humor, hatar naturen och gillar inte barn. Hon är neurotisk och sover tungt.
 
Detta är alltså generation 1/10. För att räknas till ny generation måste ett barn ha samma lila/blå hår och rosa/lila ögon.
Nu gäller det för Edna att ge sig ut och hitta en karl. Önska mig (henne) lycka till!
1 Annelie:

skriven

Vad betyder PGC? Och vad är det där med generationer etc? Fattar ingenting xD

2 Madde:

skriven

Åhh jag vill också spela!! Men hur funkar de nu när du lyckades 2/10.. Måste trean komman från 2an eller får den komma från 1an?

Svar: Tredje generationen måste komma från Torbjörn, ja. Sen fortsätter det. Elna ska alltså få ett barnbarnsbarnbarnsbarnbarnsbarnbarnsbarn som har samma färg på håret och ögonen som hon för att utmaningen ska lyckas.
SajberFina

Kommentera här: