Tack... och adjö

Jag ska dra lite snabbt vad som hänt sist jag spelade. Tyvärr har jag inte hunnit göra det på några dagar och ännu mer tyvärr så kommer det dröja länge innan jag gör det igen, men det återkommer jag till senare.
 
Ja, Eldin gick ju ifrån oss så Irene fick snabbt försöka hitta en ny partner för att kunna föra vidare sina gener med. Och vem känner hon mest om inte en brandmann på grund av alla bränder haha. Hon ringde upp honom och frågade om han ville komma över. Jajemen... Här var det snabba ryck!
 
Hon saknar minsann Eldin en hel del. Och så tvingar jag ut henne att dejta, taskigt va?
Dobidedoo......
Hon är så upptagen av dejtande att hennes mamma Marlene får ta hand om ungarna. Oanständigt!


Okej, så tillbaka till vad jag sa innan.
Jag ska nu resa bort en tid och kommer därför inte kunna spela något. Därför kommer det eka tomt här ett tag. Vet inte när jag kommer hem, men räkna med att jag inte kommer uppdatera något på två veckor.
 
Jag kommer försöka att uppdatera lite på min "vanliga" blogg om vad som händer. Får se hur mycket jag orkar och hinner =)

Kommentera här: