Två födelsedagar

Det har varit många som fyllt år i hushållet, men det blir ju så när man skaffar många barn. Nästan varje dag är det någon som växer upp.
Marie har i alla fall blivit äldre och är nu gammal och grå... bokstavligen talat, hehe
 
Sen så var det också Marlenes tur att bli tonåring. Jag tyckte hon var så söt i sina små råttsvansar så jag undrade ifall hon skulle ha dem även som tonåring eller vilken frissa hon skulle skaffa sig. Det blev inte vad jag trodde =)

Inväntar familjen

Jag undrar vad hon önskade sig

Nästan alla var hemma för att kunna fira Marlene. Men det räckte gott och väl med de som gjorde det haha
Jag diggar hennes blus eller vad man ska kalla det. Det blev i alla fall rasta fari för Marlene som tonåring. Hihi



Bonusbild!
De finaste och absolut de manligaste tofflorna man kan ha! XD

Kommentera här: