Farväl Edla!

Det är med tungt hjärta jag måste meddela att Edla har gått bort. Jag fattar mig kort då det är väldigt jobbigt att prata om det så här nära inpå händelsen.

Det hela gick så fort! Visserligen hade vi (jag och familjen) förväntat oss att det snart skulle hända då vår Edla levt ett långt liv. Men kanske vi hade fått ha henne kvar hos oss ett litet tag till om hon inte hade envisats med att jobba in i det sista. Det var faktiskt det som tog hennes liv!
Hon hade haft en hektisk dag på kontoret - pappershögarna ville bara inte minska, luftkonditioneringen fungerade inte vilket gjorde att irritationen var på topp, likaså temperaturen. Stackars paketbudet fick minsann veta att han levde!
Pressen blev slutligen för hård så när Edla steg utanför porten till jobbet och drog ett lugnande andetag var det också hennes sista. Men bortgången gick snabbt och smärtfritt, tack och lov.
Edla sakade hand med Döden och accepterade att det nu var dags för henne att ta det väldigt lugnt.

Vila i frid, min kära, perfekta Sim!
1 Anonym:

skriven

.... Låter ju som att du tror att du är en av dem O.o

Svar: Haha, nej det tror jag inte!Jag ska förklara i nytt inlägg...
SajberFina

2 Helena:

skriven

Ja, livet går fort i SIMS-världen...

Kommentera här: