Ho ho!?

Efter en tids uppehåll i spelandet pga tidsbrist tog jag mig tiden i kväll att köra en omgång. Det var ju nämligen som så att Madelene väntade barn igen sist jag spelade. Annars kan man ju tänka sig att hon har det fullt upp med trillingarna, men de hade ju inte rätt arv tyvärr.

Här är en av trillingarna - Josefina


Och rätt som det var när Madelene låg och sov och Torleif var på jobbet så blev det dags. Med tanke på att Madde var ensam hemma med trillingarna så fick hon allt föda hemma.
Hon tyckte det var läskigt att vara ensam under förlossningen och hon hade fruktansvärt ont utan sjukhusets smärtlindring.

Men det gick bra till slut. Denna gången blev det tvillingar - en pojke och en flicka. Dock måste jag tyvärr meddela att ingen av dem bar på arvet heller. Min tur verkar ha vänt! Av fem barn är det bara två som fått rätt hårfärg och bara en av de andra tre som fått rätt ögonfärg. Och nu har jag bara plats för ett barn till i hushållet, sen är det fullt.

Nu känner jag mig lite nervös över om jag kommer klara det!

Kommentera här: