Ibland är jag bra blåst!

Det är egentligen lite dumt att jag har lyckats få fram en ny generation, för då blev det helt plötsligt mycket roligare att spela än att göra något annat.... Har ju lite pluggande att stå i också... Sen att det handlar mycket om gener och arv är ju bara komiskt, haha!
 
Men så har vi då problemet med Herberts hårlöshet...
Jag tänkte att "åh hur ska jag veta om han skulle haft blått hår eller inte!?". Så jag tänkte att han borde få hår vid nästa födelsedag....
Resultat!
Icke sa nicke!

Men skam den som ger sig! Det finns ju faktiskt ett sätt att försöka kolla, och det är om jag via spegeln "ändra utseende". Jag försökte med det...
PuckoJossan! Kolla bara på ögonbrynen! Så dum jag är, haha!
 
Ja, alltså när jag bytte frisyr så blev det brunt hår, och då förstod jag. Kolla bara på de andra blåhårigas ögonbryn. De är också blå!
Ja ja, då vet jag det till nästa gång om det skulle bli så igen. Men ingen större skada skedd egentligen. Jag har ju Gerd =D

Kommentera här: