Paus i plugg

Sitter och läser igenom om celler, fotosyntes och biologins historia inför ett prov. Ett enda virrvarr i huvudet så nu rensar jag lite med att skriva lite här.

Återigen har det varit en händelserik helg, och vi har inte varit hemma så det har resulterat i att jag inte spelat någonting. Men igår kväll blev det en stund i alla fall.

Jag tänkte, jag vet ju inte om någon läser här kontinuerligt, så jag vet inte om någon är intresserad i de andra karaktärerna som blivit till på min resas gång till generation 10/10 i PGC.
Det har ju varit lite syskon till både Torbjörn och Torleif som finns med i hushållet, men som inte har fått arvet med sig. Därför har jag inte brytt mig om att ge en utförlig presentation om dem. Är det en önskan bland mina läsare? Kommentera gärna önskemål, och tveka inte att skriva ifall ni undrar över något... Vad som hände med den där flörten eller hur det gick med jobbet. SKRIV!

Hela hushållet samlat. Ska se om jag får alla rätt nu.
De som ligger och sover är Matilda och Torbjörn. (Två av trillingarna till Edla och Buzz (Torbjörn är generation 2/10)).
Längst till vänster är Maud (tvilling med Torleif) och de som sitter vid bordet är Edla (min startsim) och Torleif (generation 3/10).
I badrummet står Buzz och pratar med Heather (mamma till Maud och Torleif). Det är Viktoria (sista trillingen till Edla och Buzz) som mekar med handfatet.
1 Annelie:

skriven

Jag vill veta allt! :D

Svar: Hehe ska försöka ta med så mycket som möjligt.
SajberFina

Kommentera här: