Sedär ja!

Så var det ju det här med tvillingarna Herbert och Gerd. Den första att växa upp var lillkillen.
Jag vågade knappt titta vid själva transformationen. Åh gud va frustrationen var stor när jag fick se att ungen var flintis! Inte ett endaste fjun på skallen hade han. Med rosaögd... det var han! Så jag vet inte om han har båda arven... Kan hända att han vid nästa födelsedag helt plötsligt får en liten blå kalufs... Hade inte varit helt tokigt =D

Men så lät jag Gerd växa upp också. Nu var spänningen ännu mer olidlig med tanke på broderns resultat. Vad tror ni!? Hmm........

JACKPOTT! Jag vet att det knappt går att se för att hennes ansikte är skuggat, men hon har de rosa ögonen. Gerd är alltså generation 4/10! Eventuellt så är ju Herbert det också... men sådan tur har jag nog inte.

Men tänk att det bara var så enkelt som att byta partner. Men tänk också..... Nu har Torleif åtta (!!!) barn! Haha... Men nu blir det inga fler =)

Kommentera här: